Üye Girişi

Bir hesabınız mı var Giriş Yap

Bir hesabınız mı var Giriş Yap

Kişisel verileriniz, Kvkk Metni kapsamında işlenmektedir. “Kayıt Ol” butonuna basarak Üyelik Sözleşmesi’ni okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylıyorsunuz.

ONLİNE REZERVASYON
World, Bonus, CardFinans, Paraf, Combo, Advantage, Axess kartlara Yurtiçi Turlar da Geçerli Taksit Seçenekleri BDDK kararı gereği Yurtdışı Turlar da kredi kartlarına taksitlendirme yapılamamaktadır.
Kalkış Yerleri:
Tur Hareket Tarihleri:
05, 19 Aralık • 23, 30 Ocak • 13 Şubat

Tur Programı

  • 1. Gün
    Manisa- İzmir-Lefkoşa-Girne

    Gece :02:30 da  Beyaz Fil önünde  Özel otobüsümüze yerleşme ve  İzmir  Adnan  Menderes  Havalimanına hareket ediyoruz. Havalimanına varış ve gerekli işlemlerden sonra misafirlerimizle sabah saat 04:00’te İzmir Adnan Menderes Havalimanı Dış Hatlar Terminali’nde, Sunexpress kontuarı önünde  Check-in ve pasaport işlemlerimizin ardından saat 06:00 uçağıyla Lefkoşa Ercan Havalimanı’na hareket ediyoruz. Yaklaşık 1 saat 20 dakika sürecek uçuşumuzun ardından Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’ne varıyoruz.Ercan Havalimanı’nda bizleri bekleyen özel otobüsümüzle Girne’ye doğru yola çıkıyoruz. Yol üzerinde uygun bir tesiste yöresel lezzetlerle zengin bir kahvaltı alıyoruz. Kahvaltı sonrası 14.00'te otele giriş yapıyoruz. Arzu eden misafirlerimiz kendileri  serbest  şekilde Girne şehir merkezinde serbest zaman geçirebilir. Bu süre içerisinde misafirlerimiz Girne Kalesi’ni ziyaret edebilir, limanda yürüyüş yapabilir, alışveriş yapabilir ya da otelde  kalıp Casino’da şanslarını deneyebilirler. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde. 

  • 2. Gün
    Bellapais-Mavi Köşk-Çıkartma Plajı

    Sabah  otelde  açık  büfe  kahvaltının  ardından misafirlerimiz gün boyu otelin imkanlarından yararlanabilir, Casino’da  vakit  geçirebilir  ya da isteyen  misafirlerimizle (ekstra) düzenlenecek olan Bellapais Köyü, Mavi Köşk, Çıkartma  Plajı  ve  Karaoğlanoğlu Şehitliği turuna gidiyoruz.. İlk durağımız, kendine özgü mimarisiyle göz kamaştıran  ve dağ manzarasıyla büyüleyen Bellapais Manastırı. Rehberimizden alacağımız bilgiler eşliğinde bölgeyi gezdikten sonra kısa bir serbest zaman veriyoruz.Turun devamında Mavi Köşk’e geçiyoruz. Burası, İtalyan asıllı Rum bir avukat ve aynı zamanda silah kaçakçısı olan Pablo Pavilides’e ait, mimarisiyle  oldukça  ilgi  çekici  bir  yapıdır. Vadinin her noktasına hâkim konumuyla stratejik olarak inşa edilmiştir. Köşkün gizemli geçmişini dinledikten sonra Çıkartma Plajı, 1974 çıkartma gemisi, Barış ve Özgürlük Anıtı ile Karaoğlanoğlu Şehitliği’ni ziyaret ediyoruz.Tur sonrası otelimize dönüyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

  • 3. Gün
    Gazimağusa-Lefkoşa-Kapalı Maraş -İzmir Havaalanı - Manisa

    Sabah otelde alacağımız açık büfe kahvaltının ardından serbest zaman veriyoruz. Dileyen misafirlerimizle (ekstra) düzenlenecek olan Gazi Mağusa, Lefkoşa ve Kapalı Maraş turuna katılıyoruz. İlk olarak Lefkoşa şehir merkezine geçiyoruz. Panoramik şehir turumuzda; Barbarlık Müzesi, Yeşil Hat sınırı, Cumhurbaşkanlığı Sarayı, Girne Kapısı ve Bakanlıklar gibi önemli noktaları rehberimiz eşliğinde tanıyoruz.Sonrasında Gazimağusa’ya hareket ediyoruz. Burada meşhur Kıbrıs hellim peynirinin üretildiği fabrikayı ziyaret ediyor, tadım ve alışveriş imkânı buluyoruz. Ardından 1974’ten bu yana kapalı kalan ve bir dönem “Hayalet Şehir” olarak bilinen Kapalı Maraş bölgesinde yürüyüş yapıyoruz. Zamanın adeta durduğu bu bölge savaşın izlerini açıkça hissettiren çok özel bir deneyim sunuyor.Turumuzun devamında Mağusa Surları, Lala Mustafa Paşa Camii (eski Aziz Nicholas Katedrali), Namık Kemal Zindanı ve 720 yaşındaki tarihi Cümbez Ağacı’nı görüyoruz. Dileyen misafirlerimizle tarihi çarşıda çay ve kahve molası  veriyoruz. Rehberimizin belirleyeceği saatte Lefkoşa Ercan Havalimanına doğru hareket ediyoruz. Lefkoşa Havalimanı’ndaki bilet işlemleri ve Free Shop alışverişlerimiz sonrasında Sunexpress Havayollarının uçuşu ile İzmir havalimanına (ADB) doğru hareket ediyoruz.  İzmir havalimanına ulaşıyoruz. Gümrük işlemlerinden sonra Bizleri bekleyen transfer aracımıza yerleşip Manisa’ya hareket ediyoruz bir başka magnesiatour organizasyonumuzda görüşmek üzere vedalaşıyoruz.misafirlerimizi aldığımız duraklarda bırakıyoruz.

Fiyata Dahil Olan Hizmetler

  • İzmir-Kıbrıs-İzmir Uçak Biletleri
  • Hotelde 2 Gece Konaklama
  • Otelde Alınan Sabah Kahvaltısı (2) Akşam Yemeği (2) 
  • Profesyonel Türkçe Rehberlik Hizmeti
  • Ercan Havalimanı-Otel Transferleri
  • Zorunlu Seyahat Sigortası(Mesleki sorumluluk sigortasıdır)

Fiyata Dahil Olmayan Hizmetler

  • Manisa –izmir havaalanı gidiş dönüş transfer (Sorunuz)
  • lk Gün Sabah Kahvaltısı
  • Tüm Öğle Yemekleri
  • Müze ve Ören Yeri Giriş Ücretleri
  • Otelde Yer Alan Mini Bar ve Ekstra Harcamalar
  • Bellapais Köyü, Mavi Köşk, Çıkartma Plajı Turu 1200 TL
  • Gazi Mağusa, Lefkoşa ve Kapalı Maraş Turu 1500 TL 
  • Seyahat Güvence Paketi Detaylı Bilgi İçin Acentamızdan Bilgi Alınız.

Tur Fiyatları

    Tarih SeçeneklerMüsaitlikİki Kişilik Odada
    Kişi Başı
    Tek KişiEk YatakÇocukTaksitler
    05.12.20255*OtelSorunuz20.000,00 TL30.000,00 TL20.000,00 TL-Taksitler »
    19.12.20255*OtelSorunuz30.000,00 TL30.000,00 TL30.000,00 TL-Taksitler »
    23.01.20265*OtelSorunuz27.000,00 TL34.000,00 TL27.000,00 TL-Taksitler »
    30.01.20265*OtelSorunuz27.000,00 TL34.000,00 TL27.000,00 TL-Taksitler »
    13.02.20265*OtelSorunuz27.000,00 TL34.000,00 TL27.000,00 TL-Taksitler »

Ek Bilgiler

1-Rehberimiz Programını Tamamen Gerçekleştirmek Kaydı İle Programın Seyrinde Değişiklik Yapabilir

2- Triple Odalarda Üçüncü Yatak Normal Yatak Konforunda Olmayabilir. Otel Duruma Göre Misafirlerimize Açılır-Kapanır Yatak ya da Çekyat Verebilir. LÜTFEN ÜÇÜNCÜ YATAK KARARINI SATIŞ ANINDA VERİNİZ.AKSİ TAKDİRDE OTELDE DEĞİŞİKLİK YAPILMAYACAKTIR.

3-İki Yaşını Doldurmuş Her Bireyin Otobüste Koltuk Alması Zorunludur. Otobüslü Turlarda 0-1,99 Yaş Çocuklardan Ücret Alınmaz. Eğer Çocuklar İçin Otobüste Koltuk İstenirse 02-06 Yaş Çocuk Fiyatı Uygulanır. 0-7 Yaş Çocuklar Ek Hizmet Bedeli Ödemez.

4- Koltuk Numaraları Rezervasyon Tarih Sırasına Göre Belirlenir. Turu Erken Satın Alan Misafirler Önde Oturmaya Hak Kazanırlar. Son yolcu sayısına göre araç değişikliği yapılabilir. Bu Durumda Misafirin Turu Satın Aldığı Tarih Değil, Turun Hareket Ettiği Tarih Dikkate Alınır. Misafir Bunu Kabul Ederek Turu Satın Almıştır.

5-Ekstra Turlar, Kişi Sayısına Bağlı Olarak Hareket Eder. Ekstra Bir Turun Gerçekleşmemesi Halinde Misafirin Tazminat Hakkı Doğmaz.Bu Durumda magnesiatour’un Bir Sorumluluğu Yoktur. Ekstra Tur Fiyatları Değişebilir. Bu Durumda Misafirin Turu Satın Aldığı Tarih Değil, Turun Hareket Ettiği Tarih Dikkate Alınır. Tura Gidilen Dönemdeki Ekstra Tur Fiyatı Geçerli Olur. Misafir Bunu Kabul Ederek Turu Satın Almıştır.

6-Tur Programında Saatler, Normal Hava ve Yol Koşullarına Göre Hesaplanmış Olup, Olası Gecikmelerde, magnesiatour Sorumluluğu, Misafirin İse Tazminat Hakkı Yoktur.

7-Tur Konaklama Bölgelerinde ve Otellerinde Yoğunluğa Göre Aynı Standartlarda Olmak Kaydı İle Değişiklik Yapılabilir.

8-Tur Öncesi ya da Tur Esnasında Hava Muhalefeti Nedeniyle Yapılamayan Turlardan magnesiatour’un Sorumluluğu Yoktur

9 -Uçaklı Turlarda magnesiatour Yoğunluğa Bağlı Olarak ve Programı Aksatmamak Kaydıyla; Havalimanı, Havayolu Şirketi ve Uçuş Saati Değiştirme Hakkını Saklı Tutar.

10-Yurtdışı gezilerinde en az 6 ay süreli ve Yasal olarak geçerli pasaport olması mecburidir. Misafir pasaportlarının hasar görmemiş/yıpranmamış/yırtılmamış olması zorunludur. Kişilerin gidilecek ülkelere giriş için gerekli olan yasal yükümlülükleri yerine getirmeleri zorunludur. Geçerlilik tarihi geçmiş olan Pasaportlardan kaynaklı turun gerçekleşmemesi durumlarında Sorumluluk Misafirlerimize aittir.

11-magnesiatour Yolcu ile konsolosluk arasında aracı konumundadır. Konsolosluk gerekli gördüğü durumlarda vize vermeme hakkına sahiptir, Yolcunun vize alamaması ile ilgili olarak magnesiatour`un hiçbir sorumluluğu yoktur. magnesiatour sadece Aracı kurum görevini üstlenmektedir. Şahsi vize başvurularında magnesiatour’un herhangi bir yaptırımı ve sorumluluğu bulunmamaktadır. Tüketiciler bu şartları kabul ederek tura kayıt yaptırmışlardır.

12-Tura iştirak eden kişilerin, şahsi eşyaları, çantaları, valizleri kendi sorumluluğunda olup, unutulan/kaybolan/çalınan eşyalardan magnesiatour sorumlu değildir. Unutulan eşyaların bulunma durumlarında Ülkeye ve/veya kişiye ulaştırılması sırasında yapılan masraflar eşya sahibine aittir.

13-18 yaş altı reşit sayılmayan çocukların anne veya babalarından biri veya ikisi ile beraber tura katılmadığı durumlarda, tura katılım için gerekli olan Muvafakatnamelerin seyahat sırasında kişilerin yanında bulundurulması zorunludur.

14-Kişilerin tura katılımlarındaki sağlık sorunları, hamilelik durumu, sürekli kullanımda bulundukları ilaçlar ile ilgili raporları yanlarında bulundurmaları gerekmektedir.

15-Sınır kapı geçişlerinde alınması zorunlu olan Çıkış harç pulu Tur öncesinde ilgili bankalardan alınabileceği gibi Sınır Kapılarında rahatlıkla temin edilebilir.

16-Sınır kapılarında oluşacak olan yoğunluklardan dolayı yaşanabilecek zaman kayıplarından magnesiatour sorumlu değildir.

17-Seyahat edeceğiniz ülkedeki para birimine göre lütfen beraberinizde bu Ülkelere ait paralar bulundurunuz.

18-Bu Turun Hareketi İçin Minimum Katılımcı Sayısı 30 Olarak Öngörülmüştür. Yeterli Sayıda Çoğunluk Olmadığında Turu 3 Gün Önceden Haber Vermek Kaydı İle İptal Hakkı magnesiatour’da Saklıdır. Turun İptali Durumunda magnesiatour İptalini Bizzat Bildirmek Zorundadır. Yasal Süreç Olduğundan Tazminat Hakkı Yoktur. Ön Ödeme Tutarı Kayıt Tarihinde Rezervasyon Bedelinin Minimum % 30’dur. Turun Hareket Tarihinden 30 Gün Önce Kalan Tur Bedelinin Tamamlanması Gerekir.  En Son Sirkü Bir Önceki Sirküyü Geçersiz Kılar.

*Batum’a ve kıbrısa TC kimlik numarası yazan TC Nüfus Cüzdanı ile girilebilir Ehliyet vb. kimlikler ile giriş yapılamamaktadır. TC vatandaşı olmayan misafirlerimiz Pasaport ile giriş yapabilirler. Ailesi ile olmayan ve Batum’a geçmek isteyen 18 yaş altı misafirlerimiz için Noterden onaylı Muvafakatname gerekmektedir. SEYAHATE ÇIKARKEN LÜTFEN NÜFUS CÜZDANINIZI YANINIZA ALMAYI UNUTMAYIN.

*Yeni kimlikler için başvurmuş olup hala eski kimliğini kullanan misafirlerimiz Gürcistan girişinde problem yaşamaktadır.

*Kimliklerdeki deformasyona bağlı Gürcistan sınır geçişinde yaşanacak problemlerden magnesiatour  sorumlu değildir. Gürcistan Bebekler, Çocuklar dâhil kimliklerde Fotoğraf talep etmektedir. ( Fotoğraf olması zorunludur.)

*Batum ve Kıbrıs sınır geçişinde dönemsel yoğunluklardan dolayı geçiş işlemlerinde gecikme yaşanabilir, bu konuda rehberiniz gereken uyarılarda bulunacaktır.

*Gürcistan’ın ve kıbrıs’ın  getirdiği yasada, ülke girişlerinde hiçbir ilacı kabul etmiyor. Önemli rahatsızlığı olan ve mutlaka yanında ilaçlarını bulundurması gerekenler ilaç kullandıklarını doktor raporu ile kanıtlamak zorundadırlar. Raporsuz İlaç bulunduran kişilere hemen yasal işlem yapılmaktadır.
*Otellerden hareket saatlerini rehber belirleyecektir ve iklim koşullarına göre programda değişiklik yapılabilir.  Gezimize; spor ayakkabısı, yaylarda konaklamalarda kalın mont,  fotoğraf makinesi ve bol film, Şemsiye, güneş gözlüğü getirmenizi öneririz.

İptal Şartları

HİZMET / KULLANIM SÖZLEŞMESİ

Yukarıda isimleri yazılı şahıslar adına, aşağıda yazılı genel şartlar ve ön yüzde belirtilen şekilde MAGNESİA TURİZM SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.ile aramızda belirtilen iş bu sözleşmenin akdedildiğini, bakiye tutarı belirlenen tarihlerde ödemeyi kabul ve taahhüt ederim.

SÖZLEŞME  ŞARTLARI:

1-TARAFLAR
Bir taraftan  PEKER MAH. 1706 SOK.NO: 4 DAİRE: 8 ÖZLÜTURHANLAR APT. ŞEHZADELER/MANİSA  adresinde bulunan MAGNESİA TURİZM SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.  (kısaca MAGNESİATOUR olarak anılacaktır) ile diğer taraftan   adresinde ikamet eden ;  tur / hizmetten faydalanacak olan kişiler (Kısaca TÜKETİCİ olarak anılacaktır) Aşağıda belirtilen hususlarda tam bir anlaşmaya varmışlardır. İş bu sözleşmede yazılı olmayan hususlarda 1618 sayılı Kanun ve buna bağlı olarak çıkarılan Yönetmelikler, Tüzük ve Genelgeler, Tebliğ ve Çizelgeler, 2634 S.K., IATA, IHA, UFTAA Konvansiyon Hükümleri ile uluslararası özel ve resmi sözleşmeler tatbik olunacaktır.

2- BROŞÜR

İşbu sözleşmenin kurulmasından önce TÜKETİCİ’ye ön bilgilendirme amaçlı broşür verilmiştir. Broşürde yer alan bilgiler sözleşme kurulmadan önce broşürde açıkça belirtmek ve TÜKETİCİ’ye bildirilmek şartıyla, sözleşme kurulduktan sonra ise tarafların açık mutabakatı ile değiştirilebilir.

3-SÖZLEŞME BEDELİ VE ÖDEME KOŞULLARI

A- Kayıt anında toplam tur hizmet bedelinin en az %40'ı,  geri kalan bakiyenin ise turun başlamasından en geç 30 gün önce ödenmesi gerekmektedir. Anılan süreler içinde belirtilen ödemelerin yapılmaması halinde yapılan rezervasyon iptal edilerek, toplam hizmet bedelinin %40’ı cayma tazminatı olarak tüketiciye fatura edilir.

B- Promosyon, İndirimli, Özel ürün ve hizmetlerde bakiyenin hizmetin başlamasından en geç 60 gün önce ödenmesi gerekmektedir. Cayma tazminatı 3/A maddesi ile aynıdır.

C-Tüm Kültür turları ürünlerimizde kademeli fiyat sistemi uygulanmaktadır. Satışa sunulmuş olan paket tur içindeki rezervasyon sayısı yükseldikçe (Turun doluluk oranı arttıkça) fiyatlarda kademeli olarak yükselmektedir. Bu durumda ön ödeme almadan fiyat sabitleme yapılamamaktadır.

4- YOLCULUK ÖNCESİ BİLGİLENDİRME

MAGNESİATOUR, turun başlamasından Yurt İçi ve Yurt Dışı turlar için en az 24 saat, önce TÜKETİCİ’yi bilgilendirecektir. TÜKETİCİ’ye verilen broşür veya yapılan sözleşmedeki bilgilerin değişmemesi halinde bu bilgilendirme zorunlu değildir.

5-İPTAL VE DEVİR HÜKÜMLERİ

A- MAGNESİATOUR, gerekli tüm özeni göstermiş olmasına rağmen, gezinin başlamasına, devamına veya tamamlanmasına engel teşkil eden; kesin kayıtların gerekli yolcu sayısına ulaşmaması ve / veya olumsuz hava koşulları, Türkiye’de veya sınır komşularında, paket tur kapsamında gidilecek ülke / ülkelerde, sınır kapılarında ve / veya sınır kapısına komşu ülkede, uluslararası hava, kara ve deniz ulaşımını engelleyen olağanüstü hallerde, savaş veya seferberlik, halk ayaklanmaları, saldırı veya terör hareketleri, sabotajlar, isyanlar, işgal ve iç savaş, devrim, zorla el koyma, askeri darbe veya yönetime zorla el konulması, sivil kargaşalar, endüstriyel anlaşmazlıklar, hükümet yaptırımları, salgın hastalıklar, karantina uygulamaları, ambargo, grevler, lokavtlar, limanların kapalı veya dolu olması ve bunlarla sınırlı olmaksızın her türlü olağanüstü haller veya çalışanları işten alıkoyabilecek haller ile bu ve benzeri tüm mücbir sebeplerden dolayı, geziyi iptal edebilir veya erteleyebilir. Hizmetin ifa edilememsi durumunda MAGNESİATOUR ve hizmet aldığı aracılar sorumlu tutulamaz, tüketicinin herhangi bir tazminat hakkı yoktur.

B-Tüketici tarafından hizmetin başlamasından 30 gün öncesine kadar, sebep gösterilmeksizin yapılan iptallerde, uçak bileti bedeli, ödenmesi zorunlu vergi, harç ve benzeri yasal yükümlülüklerden doğan masraflar ile üçüncü kişilere ödenip belgelendirilebilen ve iadesi mümkün olmayan bedeller hariç olmak üzere ödediği bedel, tüketiciye iade edilir. Paket Tur Sözleşmesi Yönetmeliği uyarınca tüketici tarafından, turun hareket tarihine 30 gün ve daha az süre kalması durumunda yapılan iptal taleplerinde tüketici rezervasyon bedelinin tamamını MAGNESİATOUR’a ödemeyi beyan, kabul ve taahhüt eder. Tüketici tarafından yapılan tarih değişiklikleri iptal hükmündedir.

C-Alınmış olan hizmet, yılbaşı, sömestre, bayram dönemi, promosyon veya diğer kampanyalar dâhilinde bir ürün ise, sözleşmenin yukarıdaki maddeleri geçerli değildir.  Bu durumda tüketicinin iptal, iade hakkı bulunmamaktadır. TÜKETİCİ, MUCBİR sebep göstermesiyle tur iptal ve iadesi sigorta tarafından sağlanabilmektedir. MUCBİR sebepler kapsamına ''ciddi derecede kaza ve yaralanma ile dünya sağlık örgütü tarafından acil hastalıklar kapsamına alınmış acil rahatsızlık, birinci dereceden yakınının vefatı, TÜKETİCİ’nin evinin ya da işyerinin yanması veya doğal afetlerle kullanılamaz hale gelmesi, TÜKETİCİ’nin vefatı'' gibi durumlar girmektedir. Bunların dışında Psikolojik tedaviler, daha önce tekrarlanmış kronik (akut) rahatsızlıklar, estetik tedaviler, rehabilitasyon tedavileri, doğum ve salgın hastalıklar sigorta kapsamında değerlendirilmemekte ve bu sebeplerden ötürü başvuran TÜKETİCİ’lerin tur iptal işlemi sağlanamamaktadır. Tam teşekküllü devlet hastanesinden alınacak resmi raporla veya ölüm halinde bunun belgelenmesi koşuluyla, Paket Tur Seyahat ve Sağlık Sigortasını tanzim eden sigorta şirketinden tur bedelinin iadesini TÜKETİCİ talep edebilir. Bu durumun tur hizmetinin devamı sırasında gerçekleşmesi halinde mazeret, Tüketicinin turdan ayrılma tarihinden itibaren en fazla 1 (bir) gün içinde SİGORTA Şirketine belgesiyle birlikte sunulmalıdır. Sigorta şirketi yapacağı inceleme sonucunda ödeme yapıp, yapmayacağına karar verir. Acentemiz bu sürecin işleyişi konusunda katılımcıya yardımcı olur. Ancak ödeme garantisi veremez. Sigorta ile ilgili kararlardan sigorta şirketi sorumludur.

D- Müşteri rezervasyonu iptal ettiği dönemde ödemelerinin tamamını yapmamış olsa dahi koşullar gereği edimlerinin tümünü yerine getirmekle mükelleftir. Bedelin zamanında ödenmemesi halinde günlük %5 gecikme faizi uygulanır.

E- Müşteri turu gezinin başlamasından 5 gün öncesine kadar istediği kişiye devredebilir. Devri Acentaya bildirmek zorundadır. Devralan bakiye ve devir sebebiyle doğan masraflardan devreden ile beraber sorumludur.

F- İşbu sözleşme şartlarında belirtildiği şekliyle sigorta şirketi kapsamına giren tüm hususlar ile ilgili TÜKETİCİ’nin muhatabı sigorta şirketidir. Bu durumlarda TÜKETİCİ tüm anlaşmazlık, dava, mahkeme, ödeme ve itiraz konularından MAGNESİATOUR’u beri kıldığını, sigorta şirketini muhatap kabul ettiğini beyan eder. 

G-Tüketicinin başlangıcını kaçırdığı hizmete iştirak edeceğini yazılı olarak bildirmemesi durumunda; MAGNESİATOUR, Tüketici adına yapılmış tüm rezervasyon ve hizmetleri, hizmetin başlangıç tarihinden itibaren 24 saat sonra iptal etme hakkına sahiptir. Bu gibi iptallerde Tüketiciye herhangi bir ücret iadesi yapılmaz.

H-MAGNESİATOUR, gerekli gördüğü durumlarda Tüketiciye bildirmek kaydıyla ilan ettiği veya kayıt aldığı turları hizmetin başlamasından evvel kısmen veya tamamen iptal edebilir. Aynı sürede veya hizmet sırasında MAGNESİATOUR, hizmet kapsamındaki otel isimlerini, ulaşım araçları ile bunların hareket yerlerini, programda belirtilmiş ve gezilecek yer olarak gösterilmiş yerlerin ziyaret sıralarını değiştirebilir. Bu durumda tüketiciye bedel iadesi yapılmaz.

6- GENEL HÜKÜMLER

A-Bagaj ve içeriği ile ilgili her türlü sorumluluk sahibine aittir. Tüketici seyahat edeceği aracın ve konaklayacağı tesisin tabi olduğu mevzuat ve teamüllerine uymakla mükelleftir. Tüketici para, ziynet eşyası ve değerli gördükleri eşyalarını bagajlarda ve araç içinde bırakmamalıdırlar. Özel Seyahat Sağlık ve Güvence Sigortası alan tüketiciye ait bagajların MAGNESİATOUR’a  ait araçlarda; MAGNESİATOUR  ve çalışanlarının kastı ve ağır kusuru nedeniyle kaybı veya hasarı durumunda, kayıp ve hasar polis tutanağı düzenlettirilmesi koşuluyla, sigorta şirketi ile ilişkilendirilir.Bu hususta MAGNESİATOUR’ a sorumluluk yüklenemez.

B-Uçak ile gerçekleşen ulaşımlarda, tüketiciye sunulan şirket hizmetlerinin bagaj kayıp ve hasarı durumunda ilgili havayolu firmasının kuralları geçerli olup, MAGNESİATOUR‘un sorumluluğunda olmadığı açık bir şekilde tüketici tarafından kabul edilmiştir.

C- MAGNESİATOUR, sözleşme konusu hizmetin başlangıcından sonra ortaya çıkan mücbir sebepler ve Tüketiciden kaynaklanan durumlar ile üçüncü kişilerin şahsi sorumluluklarından kaynaklanan hallerde sorumlu değildir. Sorumluluğu dâhilindeki hallerde, Tüketici aleyhine olan değişiklikleri TÜRSAB Kütahya Çizelgesi hükümleri uyarınca Tüketici bedel veya hizmet iadesi şeklinde tazmin edebileceği gibi aynı zamanda fiyata dâhil olmayan ve hizmet esnasında Tüketiciye verilen ek ve/veya alternatif düzenlemeler ile de telafi yoluna gidebilir. Ek veya ikame hizmetlerin Tüketici tarafından alınıp kullanılmış veya tüketilmiş olması Tüketicinin bedel iadesi ve tazminat haklarını ortadan kaldırır.

D - Tüketici; rehber, tesis, MAGNESİATOUR, ulaşım aracı yetkilileri ile sigorta şirketinin satın alınan hizmetle ilgili bildirdiği kurallara uyacağını, üçüncü kişilerin can, mal güvenliği ve huzuruna saygı duyacağını aksi takdirde hizmeti haklı nedenle alamayacağını ve hizmeti iade hakkının bulunmadığını kabul eder.

E - Tüketicinin şikâyetçi olduğu hususları hizmetin ifası sırasında yazılı olarak MAGNESİATOUR’ a bildirmesi iyi niyetli tüketicinin işbirliği yapma ve özenli davranma borcudur. Tüketicinin şikayetçi olduğu halde hizmeti sonuna kadar kullanması şikayetçi olduğu hususlar ile ilgili ikame hizmet ve bedel iadesi gibi tazminat haklarını ortadan kaldırır.

F - Sözleşmede imzası bulunmayan ancak sözleşmeye konu hizmete katılan tüketici(ler), kendi adlarına kayıt yaptırmakla görevlendirdikleri tüketici veya tüketici temsilcileri, bu Sözleşmeyi okuyup imzalaması ile sözleşme hükümlerini kabul ve taahhüt etmiş sayılırlar. MAGNESİATOUR  sözleşmede imzası bulunan tüketici(ler)e ödemiş olduğu fazla miktar ya da hizmet bedelinin tahsili için diğer tüketicilere rücu hakkı saklıdır.
G- Paket tur hizmeti satın alındığı takdirde, paket turun eksik veya hiç ifa edilememesi halleri yasa gereğince sigorta ile teminat altına alınmıştır. Teminat kapsamı paket tur bedeliyle sınırlıdır.

H - Tüketici dilerse paket tur hizmeti başlamadan evvel kaza ve hastalık halinde çıkış noktasına dönüş masraflarını, her türlü kazadan doğan zarar ile tedavi masraflarını sigortalatabilir.

I - Tüketicinin kesin TÜKETİCİ sayılabilmesi için tur hizmeti bedelinin %50’sini ödemiş olması gerekmektedir.

J-Pasaport , kimlik aslı veya kopyası ibraz edilse dahi , MAGNESİATOUR’un tüketicinin pasaportunu, kimliğini tetkik hakkı ve zorunluluğu bulunmamaktadır. Pasaport ve kimlik hususundaki tüm sorumluluklar tüketiciye aittir.

7-VİZE HÜKÜMLERİ

A -Satın alınan hizmete Vize Hizmetleri ve işlemleri dâhil değildir. Vize Hizmetlerini MAGNESİATOUR’dan talep eden TÜKETİCİ, MAGNESİATOUR veya konsolosluk temsilciliklerinin vize işleyişi ile ilgili usul ve esaslarına tabidir.

B - Katılacakları tura ait ülkelere vizesi olduğunu beyan eden veya vize işlemlerini bizzat takip edeceğini belirten  TÜKETİCİ, vize işlemlerinin gerçekleşmemesini ileri sürerek sözleşmeyi fes edemez. Vize işlemlerini kendileri yapacak yolcuların Tur hizmetini kapsayan ve konsolosluklardan talep edilen evraklar için randevu almadan 15 gün önce MAGNESİATOUR’a bilgi vermek zorundadır. Bilgi vermeden aldığı randevulara gerekli evrakların tamamını teslim edememesinden dolayı doğacak aksaklık, vize reddi vb. gibi hususlardan MAGNESİATOUR veya yetkili acentesi sorumlu tutulamaz. Sorumluluk tamamen TÜKETİCİ’ye aittir.

C- Acente aracılığı ile vize işlemlerini yapan TÜKETİCİ’ler için ilgili konsolosluğun vize reddi vermesi ya da vize süresini tur süresinden az ve kısıtlı vermesi durumunda sorumluluk TÜKETİCİ’ye aittir, MAGNESİATOUR’un hiçbir sorumluluğu yoktur.

D- TÜKETİCİ vize hizmetini MAGNESİATOUR’dan alacak ise,

1-Vize almak istediği pasaportunu zamanında MAGNESİATOUR’a teslim etmemesi ve bu nedenle vizenin alınamaması

2-Konsolosluklar tarafından istenilen evrakları eksik yada yanlış teslim etmesi veya ilgili konsolosluğun evrakların tam olarak teslim edilmiş olmasına rağmen ek evrak istemesi, aynı evrağı yeniden talep etmesi ve TÜKETİCİ’nin bu evrakları istenilen sürede tamamlamaması

3-İlgili konsolosluğun TÜKETİCİ ile şahsen görüşme talebine rağmen TÜKETİCİnin randevuya gitmemesi nedeniyle, vize alımının gerçekleştirilememesi durumlarında MAGNESİATOUR’un herhangi bir sorumluluğu olmayıp, vize başvuru işlemleri için yapılan harcamaların da iadesi TÜKETİCİ tarafından talep edilemez.

E-TÜKETİCİ, tüm evraklarını zamanında teslim etmiş ve acentemizde bu evraklar ile zamanında başvuru yapmış olmasına rağmen ilgili konsolosluk tarafından başvuru geçerli yada geçersiz bir nedenden ötürü reddedilirse ve yine taraflardan kaynaklanmayan nedenlerle, ilgili konsolosluk tarafından turun başlangıç anına kadar pasaport/pasaportlar teslim edilmez veya vize reddi söz konusu olursa MAGNESİATOUR veya yetkili acentesi bu durumdan sorumlu tutulamaz.

F-TÜKETİCİ, önceden vize reddi alması halinde bu durumu MAGNESİATOUR’a veya yetkili vize acentesine bildirmek zorundadır. Nitekim vize reddi bazı hallerde pasaporta işlenmemektedir. TÜKETİCİ vize reddi aldığını acenteye bildirmemesi halinde, uğranılan hak kaybından ve zararlardan MAGNESİATOUR  veya yetkili vize acentesi sorumlu tutulamaz.

G-İlgili konsolosluğun belirlediği vize ücretinin değişmesi halinde, tur hareket tarihine kadar vize ücretlerinde değişiklikler ücrete yansıtılacak ve MAGNESİATOUR veya yetkili vize acentesi bu sebepten doğacak farkı TÜKETİCİ’den talep ve tahsil edilecektir.

H- TÜKETİCİ ailesi, akrabası veya grup olarak tura katılması halinde, içlerinde bir yada birden fazla kişiye vize verilmemesi nedeniyle, kendisi için vize alınmış olması durumunda, turdan vazgeçemeyecektir. Bu durumda TÜKETİCİ turdan vazgeçmek isterse, tur bedeli ve vize ile ilgili ücretler kesinlikle iade edilmeyecektir.

I- Konsolosluk tarafından istenen ek belgeler TÜKETİCİ’ye telefon ya da mail yoluyla bildirilecek olup, bu bilgilendirmeye rağmen eksikler TÜKETİCİ tarafından zamanında tamamlanmazsa ve vize bu nedenle alınamazsa MAGNESİATOUR veya yetkili vize acentesi sorumluluk kabul etmeyecek ve tur ücretinin tamamı MAGNESİATOUR tarafından TÜKETİCİ’den tahsil edilecektir.

J-Vize hizmetlerini MAGNESİATOUR ’dan talep eden TÜKETİCİ, MAGNESİATOUR  veya yetkili vize acentesine teslim edilmek üzere istenen belgelerin sahte olmadığını veya tahrip edilmediğini kabul ve taahhüt eder. Eğer TÜKETİCİ’nin vizeye dair evraklarında bir sahtelik veya tahribat söz konusu var ise; Konsolosluk tarafından vize reddi halinde MAGNESİATOUR’un TÜKETİCİ veya resmi makamlara karşı bir sorumluluğu bulunamaz . Ayrıca bu hususta MAGNESİATOUR’un, sahte evrak teslim edilmesi sebebiyle  herhangi bir zararı söz konusu olduğu takdirde MAGNESİATOUR’un TÜKETİCİ’ye karşı dava açma hakkı saklıdır.

K-TÜKETİCİ’nin hüsnüniyet kurallarına aykırı hal ve hareketleri (vergi borcu, askerlik, yurtdışına çıkış yasağı, kara liste vb.) neticesinde vizenin alınamaması durumunda MAGNESİATOUR veya yetkili vize acentesi sorumluluk kabul etmeyecektir.

L-Tüm vize işlemleri geçerli olarak yapılmış olmasına rağmen, gidilen ülkede herhangi bir nedenden ötürü ülkeye girişine izin verilmeyen veya vizeleri tamam olmasına rağmen Türkiye’den çıkmasına izin verilmeyen TÜKETİCİ’ye herhangi bir ödeme yapılmayacak ve bu sebepten ötürü doğacak zararlardan MAGNESİATOUR veya yetkili vize acentesi sorumlu tutulmayacaktır.

M- MAGNESİATOUR veya yetkili vize acentesi konsolosluk üzerinde hiçbir şekilde yaptırım gücü veya edimlerini taahhüt edebilme yetkisi yoktur. Türkiye Cumhuriyeti Devleti ile vize talep eden ülkeler arasında yapılan anlaşmalara göre, vize verilmemesinden dolayı pasaport hamili, ilgili konsolosluğa müracaat edebilir. Anlaşmalar gereği ilgili konsolosluklar başvuruları cevaplamak zorunda değildirler. Ancak pasaport hamili vize talebini geri çeviren ülkeye dava açma hakkına sahiptir. Bu kanun resmi gazetede yayınlanmış olup, ardından Türkiye Seyahat Acenteleri Birliği (TÜRSAB) ve basın tarafından kamuoyuna duyurulmuştur.  Bu gibi durumlarda MAGNESİATOUR veya yetkili vize acentesi pasaport hamili ile vize talebi yapılan ilgili konsolosluk arasında hiçbir şekilde konsolosluk aracı görevini ifa etmez.İlgili konsolosluklardaki gecikmelerden ve değişik aksamalardan MAGNESİATOUR veya yetkili vize acentesi sorumlu değildir. Teslim edilen evraklar başvuru sahibi tarafından konsolosluktan şahsen teslim alınır.

O-Vize müracaatı için gerekli zorunlu evraklar ve vize masrafları ile vize hizmet bedeli, ilgili ülke konsolosluğunun bildirdiği şekilde eksiksiz ve tam olarak, turun hareket tarihinden en geç 30 gün önce (Bazı ülkeler için bu süre 45 gün) olarak belirlenebilir.TÜKETİCİ tarafından MAGNESİATOUR’aveya yetkili vize acentesine elden ya da kargo yoluyla istenilen evrağa bağlı olarak, mutlak suretle ıslak imzalı bir şekilde teslim edilmelidir. Vize için MAGNESİATOUR’a veya yetkili vize acentesine teslim edilen pasaportun tur bitiş tarihinden itibaren en az 6 ay geçerlilik süresinin bulunması gerekmektedir.

8-SEYAHAT SİGORTASI

1-Zorunlu Seyahat Sigortası; Acentenin iflası veya herhangi bir nedenle paket tur hizmetinin verilememesini kapsar. Sağlık sigortası değildir, tedavi masraflarını karşılamaz. (Özel sağlık sigortası misafire ait özel harcamadır)

2-Özel Seyahat Sağlık ve Güvence Sigortası; Bu sigortayı yaptıran TÜKETİCİ, mücbir sebep göstermesi ile yaşadıkları olumsuzluklar güvence altına girer. Mücbir sebepler kapsamına ''ciddi derecede kaza ve yaralanma ile dünya sağlık örgütü tarafından acil hastalıklar kapsamına alınmış acil rahatsızlık, birinci dereceden yakınının vefatı, TÜKETİCİ’nin evinin ya da işyerinin yanması veya doğal afetlerle kullanılamaz hale gelmesi, TÜKETİCİ’nin vefatı'' gibi durumlar girmektedir. Bunların dışında psikolojik tedaviler, daha önce tekrarlanmış kronik (akut) rahatsızlıklar, estetik tedaviler, rehabilitasyon tedavileri, doğum ve salgın hastalıklar sigorta kapsamında değerlendirilmemekte ve bu sebeplerden ötürü başvuran TÜKETİCİ’lerin tur iptal işlemi sağlanamamaktadır.Gerekçesiz iptaller sigorta kapsamına girmez. Sigorta şirketi yapacağı inceleme sonucunda ödeme yapıp, yapmayacağına karar verir. Acentemiz bu sürecin işleyişi konusunda katılımcıya yardımcı olur. Ancak ödeme garantisi veremez. Sigorta ile ilgili kararlardan sigorta şirketi sorumludur.

9-DİĞER HÜKÜMLER

1-Acente, geziye katılan tüketicilerle, otel, taşıyıcı firmalar ve gezi ile ilgili diğer hizmetleri sunan her tür üçüncü şahıs ve tüzel kişilikler nezdinde aracı konumda olup, meydana gelecek değişiklikleri 24 saat içerisinde bildirmekle yükümlüdür. Bu nedenle kendisine müracaat ile geziye kayıt olan tüketicilerin, magnesiatour  ile taşımayı üstlenen müesseseler arasında yapılmış anlaşmalar hilafına, araçların programlarında gösterilen saatlerde hareket yerinde bulunmamasından, kara, hava ve deniz araçlarının her türlü gecikmelerinden, arızalanmalarından, sis, fırtına, tipi ve her türlü hava koşullarından, yol engeli gibi sebeplerden, yol güzergah ve rotalarını değiştirmelerinden, grev, terör, halk hareketleri, salgın hastalıklar, savaş, savaş ihtimali veya bunlara benzer mücbir sebeplerden, ulaşım aracını kullananın kendi hatasından veya üçüncü kişilerin şahsi kusurlarından veya öngörülmez teknik hususlardan kaynaklanan her türlü aksaklıkların, maddi, manevi hasarlı kazalardan, konaklama tesislerinin eksik veya hatalı hizmetlerinden, Magnesiatour’un işleten sıfatı olmaması nedeni ile mevcut sorumluluğu olmayıp , asil fail gibi  sorumlu olmayacaktır. Müşteri bu gibi aksaklık veya kaza durumlarında öncelikle maddi ve manevi taleplerini asli faillerden talep ve tahsile gidecektir.

2-Müşteri dilerse paket tur hizmeti başlamadan evvel kaza ve hastalık halinde çıkış noktasına dönüş masraflarını, her türlü kazadan doğan zarar ile tedavi masraflarını sigortalatabilir.

3-İş bu sözleşme  www.magnesiatour.com.tr  web sitesinde belirtilen tur programı-tur notları ile bir bütündür.

4-Turlarımızda zorunlu seyahat Sigortası yapılmaktadır. Doğum Tarihi ve T.C. Kimlik Numarası ibrazı şarttır. Bu hususta kişisel verileriniz;  ilgili kanun ve yönetmelikler kapsamında korunmaktadır.

5- Rezervasyon esnasında, kimliğinizde yazılı olan isim ve soy isminizi doğru ve açık olarak kayıt görevlimize bildiriniz. Havaalanında check-in esnasında isim ve soy isimden kaynaklanan problemlerden magnesiatour sorumlu değildir.

6- Magnesiatour, mücbir sebeplerle veya operasyonel nedenlerle gerek turdan önce gerekse tur esnasında, tur programında ve konaklama tesislerinde, ulaşım araçlarında her türlü değişiklik yapma veya turu iptal etme hakkına sahiptir. Bu sebeplerden kaynaklı değişiklikler için rezervasyon sahibinin onayı gerekmediği gibi, kendisine iptal veya tazminat hakkı doğmaz.

7-Tüketici(ler), kayıt yaptırdığı tur için gerekli asgari sağlık ve kondisyon durumunu kendi tespit etmekle mükelleftir. Kendi sağlık durumuna uygun olmayan bir tur satın alması halinde, turun iptali halinde yaşanacak hak kayıplarından MAGNESİATOUR sorumlu tutulamaz.

8- Satın alınan tur programının ürün sınıfı/kapsamı/mahiyeti, tur programında Tur Hakkında Notlar bölümünde açıkça belirtilmiştir.

9- Paket tur sözleşmesi yönetmeliğinin 6. Maddesine göre sözleşmede öngörülen fiyat ve koşullar değiştirilemez. Ancak liman, havaalanına iniş vergileri gibi hariç vergi ve ücretler ile döviz kurlarından kaynaklanan fiyat değişikliklerinde bu hüküm uygulanmaz. Ancak paket turdan önce yukarıda verilen nedenlerle meydana gelen fiyat artışı Müşteriye bildirilir.

10-KABUL HÜKÜMLERİ

 A-12 punto olarak düzenlenen işbu sözleşme kendim ve kayıtta adları yazılı şahıs/şahıslar adına birlikte düzenlenmiş, son hali tarafımdan okunup, kabul edilip onaylanmıştır. Bir nüshası tarafıma tüm ekleri ile birlikte teslim edilmiştir. Tüketicinin korunması hakkında kanun ve Paket Tur sözleşmeleri yönetmeliği çerçevesinde, iş bu sözleşme konusu satın aldığım paket tur kapsamında sunulan tüm hizmetleri ve niteliklerini, satış fiyatı ve ödeme şekil ile ifaya ilişkin tüm ön bilgilerini, okuyup bilgi sahibi olduğumu, sözleşmesinin içeriğini ve maddelerini okuyarak anladığımı, kişisel verilerin korunması (KVKK) ve www.magnesiatour.com.tr sitesinde de aydınlatma formunun bulunduğu konusunda bilgilendirildiğimi kabul, beyan ve taahhüt ederim. Paket tur ile ilgili ihtiyari seyahat ve güvence sigortası yaptırtabileceğim tarafıma beyan edilmiştir. Bu beyanım, rezervasyon işlemlerimin, kendi yerime bir başkası tarafından yürütülmüş ve imzalanmış olması halinde de geçerlidir. Mail ya da Mobil Uygulamaları aracılığıyla tarafıma gönderilmiş sözleşmeler ve bilgilendirmeler de imzalanmış, statüsünde resmiyet kazanmaktadır.

B- İş bu sözleşmenin imzalanması öncesinde aşağıdaki hususlar hakkında tarafıma yazılı olarak bilgi verilmiştir. Tüketiciye verilen broşür veya sözleşmede, belirtilen bilgilerin değişmemiş olması halinde yolculuk öncesinde tekrar bilgilendirilme yapılmayacaktır.

C- İzmir MAGNESİA TURİZM SAN.VE TİC.LTD.ŞTİ. (MAGNESİATOUR)  tarafından satışa sunulan Paket Tur, Ürün, Hizmet ve Kampanyalar hakkında, vermiş olduğumuz iletişim bilgileri üzerinden bizimle iletişime geçilmesini istiyorum ve onaylıyorum.

 

Yukarıdaki sözleşme koşullarını şahsım ve tura katılacak rezervasyonda adı geçen diğer kişiler adına da okudum, müzakere ederek kabul ettim. Paket tur sözleşmesini, tur kayıt formunu, tanıtım broşürünü, sigorta poliçesini ve ödeme makbuzunun örneğini şahsım ve tura katılacak rezervasyonda adı geçen diğer kişiler adına teslim aldım.

 

15.02.2020 tarihinde güncellenmiştir. Güncelleme tarihinden önceki sirküleri geçersiz kılar.

 

Vize Bilgileri

Yorumlar

WhatsApp
05424303005
Hemen Ara
(0236) 222 03 00